Brev:
Mængdeangivelse for babygrød
13. september 2009
Alder:
6 mdr.
Mængdeangivelse for babygrød
Hej Helen
Tak for dit svar omkring gnavegrønt til at starte måltiderne, nu går det meget bedre.
Jeg har lige et simpelt og lidt dumt spørgsmål. Når du skriver at et barn fx spiser 1/2 dl grød, mener du så grød lavet af 1/2 dl gryn eller mener du 1/2 dl færdigt grød?
Min datter på 6 mdr spiser aldrig op når jeg laver grød af 1/2 dl gryn, spiser hun for lidt? Skal siges at hun tilbydes skemad 3 gange dagligt.
Med venlig hilsen
Dorthe